#mámnápad: Co si o něm myslí lidi z byznysu?

Úterý 12. října 2021 14.00–17.00
Purkyňova 649/127,
Brno,
Česká republika

Akce JICPro studentyPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Zuzana Uhlárová
uhlarova@jic.cz
+420 722 984 517

Být podnikatel-začátečník není vůbec jednoduché. Je k tomu zapotřebí spousta odvahy, trpělivosti a třeba i důsledného průzkumu trhu, který vám řekne, jestli můžete uspět. Stejně důležité je ale mít nablízku lidi z byznysu – zkušené podnikatele, jejichž zpětná vazba je pro každého začínajícího podnikavce nesmírně cenná. A právě to vám přináší formát akcí s názvem #mámnápadPřihlaste právě ten svůj nápad a představte ho lidem, jejichž zpětná vazba vám ukáže, na co se zaměřit, co raději vypustit a co je třeba na vašem produktu změnit.

Jak to probíhá?

Nejprve nám prostřednictvím jendoduché přihlášky popíšete svůj nápad. Pokud se vejde do finálového výběru, nabídneme vám ještě před samotnou akcí hodinovou konzultaci, díky které budete mít možnost představit nám cvičně svůj projekt, nacvičit si elevator pitch a dostanete od nás krátkou zpětnou vazbu. V den D pak svůj produkt představíte zkušeným podnikatelům nebo specialistům na obchodní i marketingové strategie. Od nich získáte neocenitelnou zpětnou vazbu, odhalíte silné a slabé stránky svého záměru a zjistíte, na co se zaměřit.

Pro koho je akce vhodná?

  • pro začínající podnikatele, kteří ocení upřímnou zpětnou vazbu i praktické rady od lidí z praxe
  • pro lidi, kteří ví, co chtějí dělat, pro koho to chtějí dělat a mají odpovědi na základní podnikatelské otázky (cílová skupina, trh, business model)
  • pro absolventy akce #chcipodnikat, kteří mají konkrétní podnikatelský nápad
  • pro ty, kteří mají inovativní nápad a ideálně škálovatelné řešení

Co vám akce dá?

  • uslyšíte relevantní názor expertů z oboru
  • podíváte se na svůj projekt z nadhledu
  • vyzkoušíte si, jak svůj produkt odprezentovat zajímavým lidem
  • na základě podnětů od poroty budete lépe vědět, na co se zaměřit

Kdo bude v porotě?

Jiří Tobola

Jiří je spoluzakladatelem a ředitelem společnosti Flowmon Networks, brněnského technologického startupu, který si prošel cestu od tří zaměstnanců v garáži po firmu s obratem ve stovkách milionů a zákazníky ve 45 zemích světa. V rámci hledání partnera pro expanzi do USA byla firma akvírovaná americkou společností Kemp Technologies, kde je Jiří zodpovědný za integraci a strategické projekty. Jeho osobní misí je co nejvyšší počet globálně úspěšných jihomoravských firem a rád nasdílí jak best practise a lessons learned tak fuckupy z budování startupu.

Lukáš Polach

Podnikání Lukáše provázelo již od prvního stupně základní školy, kdy spolužákům ve třídě prodával rozlévanou sodovku. V roce 2013 šel zkusit štěstí do Londýna, kde nasbíral hodně zkušeností a založil tam malou stavební firmu. Protože stavební firma nelze škálovat tak snadno, jako software nebo jiné online produkty, rozhodl se vstoupit do světa online se startupem Buildiro.com, kde působí od roku 2017 jako CEO, má za sebou několik úspěšných investičních kol a nasbíral v rozjezdu firmy mnoho cenných zkušeností, které rád sdílí mezi začínající podnikatele.

Vít Hanák

Od roku 2017 působí Vít na JIC jako startup konzultant. Pomáhá firmám růst a řešit témata, která jsou pro ně aktuální. Vedle konzultování má i vlastní podnikatelskou zkušenost. V minulosti založil firmu, která propojovala startupy s investory a pomáhala naplnit společné cíle. Od roku 2018 je spolumajitelem e-shopu Lemory.cz.

Michaela Steinhauser

Michaela Steinhauser vystudovala sociální pedagogiku se zaměřením na psychopatologii, z níž získala titul Ph.D. Po škole nejdříve toužila pracovat v resocializačních zařízeních, nakonec se ale rozhodla jít jiným směrem, od reklamní agentury a práci v oblasti public relations se dostala k HR a IT hunter. Je spoluzakladatelka Skinners, kde působí na pozici provozní ředitelky. Právě podobná akce, jako je #mámnápad, odstartovala počátky Skinners u nás na JICu. Nyní už je Skinners zaběhlou firmou s obratem, který by měl letos dosáhnout na 140 Mil Kč. Současně tento rok vstoupila Michaela jako mentor a investor do dalšího rozjíždějícího projektu na bambusové spodní a noční prádlo s názvem Mioora.

Jak se přihlásit?

Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na tlačítko Chci na akci. Pokud ještě účet nemáte, tak si ho založte. Poté vyplníte přihlášku a odešlete.

Jak poznáte, že jsme projekt vybrali?

Možnost posílat přihlášky máte do 7. října 2021. Ovšem platí, že čím dříve se přihlásíte, tím dříve se k přihlášce dostaneme a vyhodnotíme ji.

Co když se akce nebude moct konat kvůli vládním nařízením?

Žádný strach. Pevně věříme, že se budeme moct potkat osobně. Pokud ne, akce se uskuteční v online prostředí. Už to máme vyzkoušené a funguje to stejně dobře jako osobní setkání!