Letní StartupClub: crowdfunding od A do Z + networkingový piknik

Před 5 lety málokdo tušil, co je crowdfunding. Pak ale vznikl jeden z největších portálů Kickstarter a startupy pochopily, že soukromý investor není jejich jediná šance. Crowdfunding využívají k budování brandu, získávání zpětné vazby od zákazníků i financování výroby. V čem může crowdfunding pomoci vám? Přijďte na bezplatný seminář s 5 speakery a networkingovým piknikem!

Crowdfunding mezi startupy vážně frčí. Jen loni Kickstarter podpořil více než 22 tisíc projektů za půl miliardy korun. Nejde přitom o jediný crowdfundingový portál. Na semináři vám podrobně představíme 4 nejvyužívanější platformy v Česku.

O čem budeme mluvit?

  • Pro jaké projekty je crowdfunding vhodný?
  • V čem se crowdfundingové platformy liší?
  • Jak vytvořit úspěšnou crowdfundingovou kampaň?

Úvodní přednášku povedou Jonáš Herza a Jana Ecksteinová – lovci projektů z Hithit. Rukama jim prošly stovky (ne)úspěšných projektů. Dobrý nápad cítí na míle daleko a stejně dobře poznají crowdfundingovou kampaň, která nebude fungovat.  

Inspirujte se 3 českými kampaněmi

Na seminář jsme pozvali 3 osobnosti, které se s vámi podělí o zkušenosti s přípravou kampaní pro 3 různé portály.

Lenka Holubová navrhla kampaň pro Czech Games Edition. Na speciální vydání deskové hry Dungeon Lords vybrala přes 5 milionů korun!  

Martin Andrle to zkusil přes portál Indiegogo. Finance na výrobu designových peněženek z recyklované kůže sice nezískal, zato mu kampaň přinesla mediální pozornost.

Rudolf Kajan, zakladatel projektu Gamifi.cc, získal peníze na vývoj hry The Great Wobo Eskape přes Startovač. A to dokonce o 34 % více, než potřeboval.

Letní piknik bude!

Mozek nakrmíme informacemi. Žaludek naplníme domácími pomazánkami, limonádami, chlazeným pivem a sladkými chuťovkami z kavárny Le Capital. A nebude chybět ani výživný networking.

Akce je zdarma. Stačí se jen registrovat!

Pochyby jsou dobré.

Opravdu. Pochybnosti vedou k otázkám. Otázky vedou k odpovědím. A odpovědi vedou ke skvělým myšlenkám.

Bylo by skvělé, kdyby se tyto myšlenky staly i podnikatelskými záměry. Bohužel, oproti USA v Evropě nové podnikání opravdu začíná jen polovina těch, kdo o něm uvažují.

V čem je problém? Ne vždy se na otázky daří najít odpověď. A proto Evropská komise přichází s platformou Watify, která vám pomůže překonat pochybnosti a překážky v začátcích podnikání a využívání digitálních technologií pro jeho vedení a rozvoj. 

Na akcích Watify uvidíte, že i úspěšní podnikatelé pochybovali. Uvidíte, jak své pochyby překonali. Uvidíte, jak digitální technologie podnikání usnadňují a zrychlují. 

 Zjistěte víc na https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/watify

 

Zaregistrovat se

Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kdy :
Čtvrtek 16. července 2015 17:00 - 19:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba

Marta Zemanová
zemanova@jic.cz

Zaregistrovat se

Další akce

Pondělí 20. července

Tip pro exportéry: Potkejte se s čínskými podnikateli z provincie Hebei

Další ze série proexportních akcí SP ČR je zaměřená na podporu spolupráce mezi českými a čínskými technologickými firmami, tentokrát z provincie Hebei. Těšit se můžete na nezávazný networking i předem sjednané dvoustranné schůzky.

Pátek 24. července
10:00

Seminář JIC: Získejte až 3,5 milionu a pomoc výzkumných organizací

Chcete zlepšit firemní procesy, optimalizovat výrobu, pomoci s vývojem produktu nebo služby i s jejich zavedením na trh? Přihlaste se do programu Partnerství znalostního transferu a získejte dotaci až 3,5 milionu korun i pomoc talentovaných doktorandů. Na bezplatném semináři vám prozradíme, jak na to.

Pátek 31. července

Deadline JIC STARCUBE: Od nápadu k podnikání za 3 měsíce!

JIC STARCUBE podporuje startupy s inovativním nápadem souvisejícím s Internet of Things (hardware, software, chytrá zařízení, wereables a další) nebo ICT Security (hardware, software nebo kombinace obojího). Během 3 měsíců plných seminářů, workshopů a konzultací s mentory vám pomůžeme dopilovat produkt a získat první platící zákazníky.  

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.