JIC ENTER: Value Proposition Canvas aneb víte, co prodáváte?

Středa 5. října 2016 17.00–20.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba


To, co umíte nebo co jste vymysleli, ještě nemusí být tím, co od vás zákazníci skutečně chtějí koupit. Zjistěte, jakou hodnotu pro zákazníka vytváří vaše firma či projekt, a naučte se s ní efektivně pracovat pomocí nástroje Value Proposition Canvas (VPC) na dalším semináři JIC ENTER. Tomáš Hrivnák, odborník na branding a poradce v oblasti řízení značek, vám ve středu 5. října na JIC INMEC ukáže, jak na to.

Proč se zúčastnit?

  • Naučíte se pracovat s nástrojem, který definuje hodnotu ze zákaznické perspektivy
  • Na příkladech budeme demonstrovat, jak vzniká hodnota některých nejcennějších značek, služeb a produktů
  • Navrhnete si svůj VPC, který můžete ihned prakticky využít ve vlastním podnikání

Co je Value Proposition Canvas?

Value Proposition Canvas (VPC) je nástrojem, který vám pomůže propojit to, co děláte, s tím, co vaši zákazníci skutečně chtějí. Díky VPC budete umět svůj produkt, službu či řešení napasovat na skutečné a podstatné potřeby svých zákazníků. Hodnotou pro zákazníka nemusí být jen software nebo specifická služba, ale i pocit.

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti řízení značek. V posledních 20 letech pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař a kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner v TBWA a Euro RSCG (nyní Havas Worldwide).

Je spoluvlastníkem firmy Idealisti a poslední čtyři roky vlastní konzultantskou firmu Hrivnák.