JIC ENTER: Value Proposition Canvas, aneb jak na produkty, které zákazníci chtějí

Čtvrtek 9. února 2017 16.30–18.30
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba


Nejčastějším důvodem selhání startupů je to, že pracují na produktu, který nikdo nechce. A pokud svému zákazníkovi nedokážete vysvětlit, jakou hodnotu váš produkt přináší, nemůžete se divit, že vám za něj nedá ani korunu. Přijďte ve čtvrtek 9. února na seminář JIC ENTER, kde se seznámíte s nástrojem Value Proposition Canvas a naučíte se pracovat na věcech, které zákazníci nebudou moci odmítnout.

Co je Value Proposition Canvas?

Value Proposition Canvas (VPC) je jednoduchý nástroj, který vám pomůže propojit to, co děláte, s tím, co vaši zákazníci skutečně chtějí. Díky VPC budete umět svůj produkt, službu či řešení napasovat na skutečné a podstatné potřeby svých zákazníků a lépe jim vysvětlit nabízenou hodnotu.

Proč se zúčastnit?

  • Naučíte se, jak uvažovat o potřebách vašich zákazníků
  • Dozvíte se, jak připravit produkt, který zákazníci budou chtít
  • Zlepšíte se v tom, jak zákazníkům produkt prezentujete

Komu je přednáška určena?

  • Startupistům, kteří mají nový podnikatelský nápad
  • Podnikatelům, kteří připravují nový produkt
  • Všem, co chtějí lépe dát dohromady, představit a prodat svůj produkt

Přednášející

Lukáš KonečnýLukáš Konečný je manažer programu JIC MASTER a člen konzultačního týmu JIC, který se specializuje na oblast financí, investic do startupů a vztahů s investory. V minulosti řídil JIC Fond, finanční nástroj poskytující půjčky začínajícím společnostem, a poté se podílel na přípravě a spuštění JIC Ventures, dceřiné společnosti JIC. Vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity a University of Huddersfield Business School, kde se věnoval výzkumu faktorů ovlivňujících úspěšnost začínajících firem při investičním jednání a vlivu vlastnické struktury na výkonnost firmy.