JIC ENTER: Motivací k podnikatelskému úspěchu

Proč jste se rozhodli podnikat? Jaká je vaše motivace? V začátcích realizace projektu byste měli zodpovězení těchto otázek věnovat dostatečnou pozornost. Osobní vize, s níž do podnikání vstupujete, totiž zásadně ovlivňuje výsledky nejen vaší práce, ale také efektivní fungování celého týmu. Mnohé budoucí problémy v byznysu pak mohou vyvstat právě kvůli tomu, že jste se vůbec nezamysleli nad prvotním „proč“.

O motivaci v začátku podnikání a dalších úskalích, která souvisí s rozjezdem projektu, se dozvíte od Luďka Šarmana 26. ledna na JIC INMEC.

Na semináři si položíte tyto otázky:

  • Proč je důležité znát vlastní motivaci?
  • Jak ji převést do úspěšného podnikání?
  • Co je škála motivace?
  • Jakých 6 manažerských nástrojů pro úspěšné podnikání máme k dispozici?
  • Jakými lidmi je důležité se obklopit?
  • Proč je zásadní si udržet v podnikání vlastní integritu a etiku?

Seminář povede:

Luděk Šarman je jedním z JIC expertů, specializuje se na Interim a krizový management. Jeho hlavními tématy jsou podnikatelská etika a motivace. Ve společnosti HMZ a.s./ OSRAM zastával nejvyšší manažerské posty více než 20 let. V posledních 10 letech revitalizoval 7 českých a 1 zahraniční společnost.

Koupit vstupenku 100 Kč

Akce JICPro začínající podnikatele

Kdy :
Čtvrtek 26.  ledna  2017 17:00 - 19:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba


Koupit vstupenku 100 Kč

Další akce

Středa 8. února
16:00

Diagnostika a řešení klíčových problémů ve vaší firmě

Jaké činnosti musí firma zvládnout, aby dobře fungovala? Jak rychle ve firmě najít klíčový problém, který brání rozvoji? A jak zbytečně neutápět peníze ve špatně fungujících procesech? Všechny majitele a ředitele malých a středních firem zveme na seminář ve středu 8. února na JIC INMEC. Jan Rechnovský představí nástroj a metodiku PERFECTIA pro rozvoj firem, řešením špatně fungujících procesů vás provede Petr Novák.

Čtvrtek 9. února
16:30

JIC ENTER: Value Proposition Canvas, aneb jak na produkty, které zákazníci chtějí

Nejčastějším důvodem selhání startupů je to, že pracují na produktu, který nikdo nechce. A pokud svému zákazníkovi nedokážete vysvětlit, jakou hodnotu váš produkt přináší, nemůžete se divit, že vám za něj nedá ani korunu. Přijďte ve čtvrtek 9. února na seminář JIC ENTER, kde se seznámíte s nástrojem Value Proposition Canvas a naučíte se pracovat na věcech, které zákazníci nebudou moci odmítnout.

Pátek 10. února
09:00

Tip: Setkání se zástupci CzechTrade v Brně

Chcete dobýt zahraniční trhy? Regionální hospodářská komora Brno a agentura CzechTrade pořádají v pátek 10. února setkání s řediteli zahraničních kanceláří CT. Na programu je krátká prezentace jednotlivých kanceláří a představení exportních příležitostí a specifik podnikání na cizím trhu. Účastníci budou mít také možnost individuální konzultace s vybranými řediteli.