JIC ENTER: Jak získat zákazníky, kteří u vás rádi utrácejí?

Čtvrtek 12. března 2015
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Šudáková
sudakova@jic.cz

Vyvinuli jste produkt s cool designem i špičkovými technickými vlastnosti. Jenže zákazníci se nehrnou tak rychle, jak jste předpokládali. V čem je háček? A jak se tomu vyhnout hned na začátku?

Přijďte na další seminář pro začínající podnikatele ze série JIC ENTER a naučte se, jaké hodnoty skutečně prodávají. Dozvíte se také, proč byste měli zákazníky znát jako vlastní boty, a jak jim ukázat hodnotu vašeho produktu.

  • Seminář je určený pro začínající podnikatele s projektem (alespoň ve fázi nápadu)
  • Kapacita semináře je omezená

Co se konkrétně bude probírat:

  • Spokojený zákazník – Jak získat klienty, kteří u vás rádi utrácí peníze?
  • Cílová skupina – Jak jí poznat a popsat?
  • Potřeby zákazníků – Podle čeho se vaši zákazníci rozhodují a jaké je jejich nákupní chování?
  • Value proposition - Jak představit přínosy a hodnoty vlastní služby nebo produktu?
  • Byznys model - Jak zvolit tu nejlepší cestu ke klientovi?
  • Prodejní kanály - Jak volit strategické partnerství a tvořit distribuční kanály?

Kdo seminář povede?

Milan Pařil pracuje jako kouč, trenér a konzultant. Řídí společnost Inpram, kde se zaměřuje na strategie a vizi. V akcelerátoru JIC STARCUBE pracuje s rostoucími startupy. V programu JIC PLATINN radí zavedeným firmám. Mezi jeho klienty patří i nadnárodní korporace – například Telefónica 02. Specializuje se na pracovní rozvoj lidí, motivaci a team performance.

Cena workshopu je 100,-.

Kapacita workshopu už je naplněná.