JIC ENTER: Jak se přestat bát marketingu?

Čtvrtek 21. ledna 2016 17.00–19.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Šudáková
sudakova@jic.cz
+420 511 205 316

Začínáte s podnikáním a marketing je pro vás jedna velká neznámá? Víte, že možná už marketing děláte, jenom o tom nevíte? Pojďte s námi zbourat zažité předsudky a vezměte marketing svojí firmy za správný konec. Pěkně od začátku.

Pro koho je seminář určen a pro koho zase ne? 

  • Začínající podnikatele
  • Lidi s projekty a nápady
  • Seminář není určen pro marketingové specialisty 

O čem se bude mluvit?

  • O bourání zažitých marketingových paradigmat
  • O tom, že marketing děláme podvědomě už od začátku podnikání
  • O tom, že marketingové definice nejsou písmo svaté
  • O tom, že marketingové kampaně vám byznys nezachrání 
  • O tom, co vám skutečně pomůže na trhu uspět 

Na semináři se podíváme na marketingová klišé, která už dávno neplatí: 

  • Marketing je drahý
  • Marketing je jenom reklama nebo propagace
  • Výzkum zaručí 100% úspěch
  • Je potřeba mít dokonalý produkt než začnete
  • Marketing dělají jenom velké firmy/značky
  • Marketing je záruka úspěchu 

O marketingu s Tomášem Avratem 

Tomáš je manažer regionálního marketingu na JIC. Značkám, marketingu a komunikaci se věnuje více než 20 let. Zkušenosti získal působením na manažerských pozicích v menších firmách i velkých mezinárodních korporacích jako třeba Heineken. Díky Tomášovu zaměření na branding získají účastnici semináře celistvý pohled na marketing jako multidisciplinární obor.