JIC ENTER: Jak na brand, který funguje?

Čtvrtek 7. května 2015
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Šudáková
sudakova@jic.cz

Tesco je dostupné. Apple má styl. Porsche znamená luxus. Značka představuje hodnoty, které vaší firmě nebo produktu připisují zákazníci na základě zkušeností. Dobrých i špatných. Většina začínajících podnikatelů značku vůbec neřeší, nebo neví jak na to. Proč je důležité vědět, co si o vás lidé myslí hned od začátku? A je možné jejich názor na značku změnit? To se dozvíte na dalším semináři se série JIC ENTER.

  • Seminář je určený pro začínající podnikatele s projektem (alespoň ve fázi nápadu)
  • Kapacita semináře je omezená a jenom pro registrované

Co je v plánu? 

  • V čem se liší marketing a branding?
  • Proč se brandingu věnovat již od počátku firmy a ne, až když klesají prodeje?
  • Proč marketing a branding nemá dělat pouze specializované oddělení, ale celá firma?
  • Kolik to stojí a co to firmě přinese?

S lektorem Tomášem Avratem se podíváte i na praktické příklady využívání základních strategických nástrojů a modelů.

Kdo je Tomáš Avrat? 

Tomáš je manažer regionálního marketingu na JIC. Značkám, marketingu a komunikaci se věnuje více než 20 let. Zkušenosti získal působením na manažerských pozicích v menších firmách i velkých mezinárodních korporacích jako třeba Heineken.