JIC ENTER: Design služeb = nejlepší přítel podnikatele

Čtvrtek 9. dubna 2015
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Šudáková
sudakova@jic.cz
+420 511 205 316

Nejlepším přítelem člověka je pes. Jeho nezměrná radost, když vidí člověka, který je mu blízký, je nakažlivá. Natolik, že kvůli němu ráno vstáváme s venčením, odpustíme mu rozežrané papuče i nechtěná štěňata. Obří oddanost z jeho strany se rychle stává loajalitou vzájemnou. Pokud vaši značku, službu nebo produkt budou brát jako nejlepšího přítele, dostanete nejchutnější kosti na trhu. Tlapku na to!

Jak proměníte váš zákaznický servis v nejlepšího přítele zákazníků a obchodních partnerů? Odpověď je v technikách designu služeb a vytrvalém přístupu. První krokem k vaší krabici mlsanců je seminář ze série JIC ENTER.

  • Cena: 100,-
  • Seminář je určený pro začínající podnikatele s projektem (alespoň ve fázi nápadu)
  • Kapacita semináře je omezená a jenom pro registrované

JIC ENTER: design služeb

Co se konkrétně bude probírat:

  • Design služeb - Jaké techniky a šablony můžete použít pro zjednodušení vaší práce?
  • Prozákaznický přístup - Jak z prázdné fluskule udělat USP?
  • B2B vs. B2C paradigma - Techniky, které fungují pro oba segmenty
  • Kontaktní body - Kde všude se vaše značka setkává s klienty?
  • Zákaznická cesta - Proces, kterým prochází klient do A do Z

Kdo seminář povede?

Petr Pouchlý je lektor, designér a kapitán svobodné firmy Court of Moravia. Míchá zkušenosti ze světa managementu nadnárodních korporací (kde od roku 2001 pracuje) s praxí z podnikání na vlastní pěst. Z obou světů si bere to nejlepší pro rozjíždění nových příležitostí, budování komunit a mentorování. Za svůj přijal boj se šlendriánem a lemplovstvím, levnými paperbackovými pravdami a mizernou prací s lidmi, často nazývanými lidskými zdroji.