online 120 vteřin: Tech-Game

Čtvrtek 3. června 2021 13.30–15.30

Akce JICPro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba

Lucie Kanioková
kaniokova@jic.cz

Propojení technologických firem a společností z oblasti herního průmyslu přináší obrovské příležitosti. A kde jinde hledat partnery pro podobné projekty než v Brně? Vždyť právě tady působí 35 firem650 vývojářů z oblasti herního průmyslu. A i v něm je prostor pro témata jako big data a analytika, vizualizace a 3D modeling, AR i VR nebo třeba hlasové rozpoznávání. Přihlaste se na online networkingovou akci JIC 120 vteřin, objevte možnosti spolupráce a najděte nové partnery.

 O čem budeme diskutovat?

  • Jaké technologie jsou na trhu a kde najdou v herním průmyslu uplatnění?
  • Čím se mohou technologické firmyherní průmysl navzájem obohatit?
  • Kde se inspirovat a zjistit možnosti pro spolupráci?

Pro koho je akce vhodná?

  • technologické firmy, které mají technologie využitelné v herním průmysluherní technologie/výsledky využitelné v průmyslové oblasti
  • firmy z oblasti game industry, zástupce Herního klastru
  • zástupce výzkumné sféry, které nabízí technologie pro herní průmysl
  • investory

Co vám akce přinese?

Cílem akce je inspirovatpropojit firmy nabízející technologie využitelné v herním průmyslu s firmy z herní oblasti a kreativci.

Program

  • 13.30–13.40 | Úvodní slovo
  • 13.40–13.50 | Spojení Tech – game? Jaký to má potenciál? (Lucie Kanioková, JIC a Zdeňka Kujová, KUMSTJakub Bedecs, Herní klastr)
  • 13.50–14.00 | Blockchain v herním průmyslu (Jiří Kobelka, CEO Tatum Blockchain)
    Blockchain vtrhl do herního průmyslu ve velkém. Největší herní studia na světě jej začínají masivně využívat. V této krátké přednášce si povíme, jakým způsobem se dnes v herním průmyslu blockchain používá. Zabrousíme i do oblasti NFT a dalších zajímavostí.
  • 14.00–14.10 | Využití strojového učení při vývoji her (Johnson Darkwah, CEO Gauss Algorithmic)
    Strojové učení zpravidla dokáže automatizovat pracné, opakující se a monotónní procesy. Ty existují i ve vývojovým procesu her. Základním předpokladem úspěšného využití těchto algoritmů je mít dostatek dat, které popisují řešení včetně stavu před a po vyřešení. Jako například obrázek před a po vybarvení, kde se algoritmus naučí obarvit obrázek. Chceme ukázat, jak vlastně zjistíme, jestli to bude fungovat a splní stanovená očekávání a ve kterých procesech vývoje her vidíme největší potenciál aplikace těchto technologií.
  • 14.10–14.20 | Architektura ve virtuální realitě (Patrik Kučavík, FlyingArchitectures)
    Dospěla virtuální realita do stádia, kdy může nahradit vizualizaci, nebo nás ještě čeká dlouhá cesta?
  • 14.20–14.30 | Hlasové technologie, potenciál herního průmyslu (Michal Hrabí, CEO Phonexia)
    Řečové technologie zaznamenaly díky umělé inteligenci v posledních letech obrovský skok kupředu. Dosud nemožné scénáře se stávají realitou. Pokročilá syntéza i analýza řeči dnes pohání hlasové roboty, analyzuje dění na kontaktních centrech nebo detekuje social hackery. Jak se tyto technologie používají již dnes v oblasti herního průmyslu a jaké možnosti otevírají? Co lze s hlasem skutečně provádět a co je jen marketingový bullshit? Pojďme společně tvořit budoucnost.
  • 14.30–14.40 | Herní průmysl v ČR / v Brně (Roman Hladík, Hangar 13/2K Czech)
    Herní průmysl je v České republice stále se rozvíjející odvětví s velkým potenciálem k dalšímu růstu. Do původně českých firem již léta vstupují zahraniční investoři a vznikají neustále nová studia plná talentovaných vývojářů. S rostoucími nároky na kvalitu her a rozvíjející se technologii roste potřeba automatizovat některé procesy při výrobě a rozšiřovat možnosti interakce hráče s virtuálním prostředím. Nejen v těchto oblastech se mohou uplatnit externí technologické firmy.
  • 14.40–14.45 | Organizační instrukce
  • 14.45–15.20 | Prezentace účastníků formou 2minutových představení
  • 15.20–15.30 | Závěrečná slova

Naši řečníci:

Jiří Kobelka

Jiří Kobelka je CEO Tatum, úspěšného českého blockchainového startupu. Má za sebou spoustu malých i velkých IT projektů v bankách v ČR i v zahraničí. Jirkovou specializací je krizové řízení projektů, bootstrapping, a velmi se věnuje blockchainu. Firma Tatum je velmi aktivní v herním průmyslu a staví na něm celá řada herních společností. Taktéž je součástí Blockchain Gaming Alliance.

Johnson Darkwah

Johnson Darkwah již při studiu pracoval v telekomunikačním odvětví. Začal dodávat datové produkty ve společnosti Acision, později XURA. Jako practice lead pro big data a lead analytik během 9 let dodal celosvětově přes 70 projektů pro mobilní operátory. V čele Gauss Algorithmic je od roku 2019, kde se podařilo navázat spolupráce jako například se skupinou Deutsche Telekom a Raiffeisen Bank International, nebo být mezi 50 nejrychleji roustoucími firmami v České republice v rámci Deloitte Fast 50 2020.

Patrik Kučavík

Patrik Kučavík je nejmladším členem FlyingArchitecture a věnuje se objevování nových technologií a postupů, mezi které patří i AR a VR. Spolu s kolegy připravuje prezentace pro komerční architektonickou sféru – vize budov v jejich budoucím tvaru a převedení ve virtuální realitě. VR a přidružené technologie budou pro FlyingArchitecture postupně stále důležitější – rostoucí potřeba prezentace architektury pro klienty na opačné straně světa v krátkých časových horizontech je přirozeným vývojem, nikoliv jen náhlou reakcí na aktuální situaci.

Michal Hrabí

Michal Hrabí působí jako ředitel ve firmě Phonexia, která patří mezi světové špičky na poli řečových technologií. Firma již realizovala projekty ve více než 60 zemích světa pro náročné zákazníky jak z bankovního, tak bezpečnostního segmentu. Rád zpochybňuje nemožné a ze sci-fi dneška dělá realitu zítřka. Jde cestou neustálého zlepšování a to, co se naučil, rád sdílí s dalšími tvůrci.

Roman Hladík

Roman Hladík je jedním z veteránů herního průmyslu v České republice. Tvorba her, která mu zpočátku byla koníčkem, se stala před více než 20 lety jeho prací. Podílel se na vzniku celé série her Mafia včetně nedávno vydané Mafia Definitive Edition. V současné době pracuje v Hangar 13/2K Czech jako generální manažer a je aktivním členem Herního klastru, který sdružuje zástupce herních firem, pedagogy a další dobrovolníky, kteří se zasazují o rozvoj herního průmyslu v ČR.

Kdo se akce účastní?

Firma Obor
AI check vývoj umělé inteligence na míru
Audified audio SW a HW
CYBERNAUTICA s.r.o. mobilní hry
FIT VUT v Brně výzkum
FlyingArchitectures real estate, VR, AR
FUTURE CAPSULE s.r.o. VR a XR řešení
Gauss Algorithmic strojové učení, big data
GIANTS Software CZ herní vývoj
Hangar 13/2K Czech herní vývoj
Herní klastr herní klastr
Institut biostatistiky a analýz s.r.o.  zdravotnictví, life sciences
Masarykova univerzita, Fakulta informatiky strojové učení, zpracování dat
Masarykova univerzita, Fakulta informatiky znalosti v oblasti umělé inteligence, plánování, rozvrhování a dopravě
Phonexia s.r.o. řečové technologie a hlasové biometrie
Prostor360 real estate, VR, AR
Střední škola umění a designu a Vyšši odborná škola Brno, příspěvková organizace herní vzdělávání
SVS FEM s.r.o. inženýrská činnost, projekty, prodej SW
Tatum Blockchain blockchain

 

Jak bude webinář probíhat?

Akci budeme přenášet prostřednictvím aplikace Teams a bude trvat hodinu a půl. První část věnujeme bloku krátkých prezentací, přibližně půlhodina pak bude věnována představení jednotlivých účastníků v délce 120 vteřin.

Partneři akce

  

Jak se přihlásit?

Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na tlačítko Chci na akci. Pokud ještě účet nemáte, tak si ho založte. Při vyplňování dotazníku prosím pečlivě vyplňte údaje – těmito informacemi poté budete představování i ostatním účastníkům akce.

Registrovat se na akci můžete do 31. 5. 2021.