Customer experience: Zážitek je zkušenost a zkušenost je zážitek

Až 80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, byli s předchozím produktem spokojeni. Dostali kvalitní produkt, skvělý servis, dobrou cenu, ale stejně odešli. Spokojenost zákazníka k vítězství nestačí. Cestou k jedinečnosti je dlouhodobé a cílené budování dobré zákaznické zkušenosti. Jak na to? To prozradí Petr Hložánek na semináři JIC!

O čem se bude mluvit?  

  • zákaznická zkušenost (customer experience)
  • řízení zákaznické zkušenosti (customer experience management)
  • zkušenostní éra
  • mapování zákaznické cesty
  • behaviorální segmentace
  • konstruování budoucí zkušenosti
  • měření CX

Tématem vás provede Petr Hložánek

Petr působí jako manažer a systemický kouč. Konceptem „zákaznické zkušenosti“ se zabývá od roku 2005. Má za sebou přes patnáct let v obchodě a marketingu, kde byl odpovědný za přípravu a implementaci krátkodobých i dlouhodobých marketingových strategií. Koučováním a mentorováním, zejména s majiteli a jednateli obchodních firem, se zabývá přes pět let.

Zaregistrovat se

Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kdy :
Středa 23. března  2016 16:00 - 18:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba

Marta Zemanová
zemanova@jic.cz

Zaregistrovat se

Další akce

Čtvrtek 24. března
17:00

JIC ENTER: Jak si založit vlastní firmu?

Pořád mluvíte o tom, že začnete podnikat, ale nevíte ani kde se nachází živnostenský úřad. Sršíte nápady, ale nemáte potuchy o tom, jak založit „eseróčko“. Jednou se to naučit musíte. Tak proč ne hned?

Čtvrtek 31. března

Kontakt-Kontrakt: Nejefektivnější cesta k novým kontaktům na MSV 2016

Tradiční kooperační platforma Kontakt-Kontrakt proběhne při MSV ve dnech 3. - 4. října 2016. Během dvou dnů můžete absolvovat až 27 předem sjednaných schůzek s potenciálními partnery pro spolupráci. Při registraci do 31. března máte účast zdarma.

Čtvrtek 31. března
18:00

StartupClub: PR pro začínající podnikatele a malé firmy

Pro začínající podnikatele je výzvou udržet projekt při životě, natožpak řešit mediální publicitu. Pokud se ale naučíte pár základních triků, můžete z toho na začátku podnikání významně těžit. Nemusíte znát všechny novináře, ani utrácet tisíce. Jak tedy dát světu vědět, co nabízíte? Přijďte se poradit s Václavem Pavelkou! 

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.