Cti zákazníka svého aneb jak na design služeb

Čtvrtek 10. prosince 2015 v 17.00
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Šudáková
sudakova@jic.cz

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak často přicházíte do kontaktu se službami, které vám zvyšují krevní tlak a dělají vrásky na čele? Kdo může za nekonečné fronty, nepřehledné weby a zdlouhavé hovory na infolince?Přijďte na seminář JIC ENTER a naučte se, jak navrhovat služby pro lidi. Konec konců od toho tu přeci jsou nebo ne?  

O čem se bude mluvit?  

  • service design - úvod do pojmu
  • design thinking
  • human centered design
  • experience economy
  • customer journey
  • cílová skupina
  • analýza uživatelských potřeb - subjektivizace
  • týmová práce jako součást service designu
  • storytelling
  • gamifikace v designu služeb 

Designem služeb vás provede Petr Miklíček

Petr je projektový manažer a gamedesigner zaměřující se na uplatňování herních prvků a aktivizačních metod na co nejširším poli působnosti. Vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. V projektovém managementu se angažuje od roku 2008, kdy mu byl domácí scénou především neziskový sektor. Ve stejné oblasti začal experimentovat i s gamedesignem a gamifikací. Poslední bezmála tři roky pracuje ve společnosti Court of Moravia na pozici projektového manažera, gamedesignéra a gamifikátora.