ČINFEST: Festival Česká Inovace 2016

Největší setkání inovátorů v Česku – to je Festival Česká inovace 2016. Přijďte si vyslechnout inspirativní příběhy, dozvědět se o současných trendech a společně se potkat s dalšími inovátory. Již pátý ročník festivalu vám během celého dne nabídne přednášky, panelové diskuze a prezentace nadějných českých inovátorů a jejich projektů.

Co na vás čeká?

  • Pestrá paleta přednášek a panelových diskuzí
  • Představení úspěšných projektů formou PechaKucha
  • Inspirativní příběhy lidí a jejich inovací

Kdo bude přednášet?

  • Prof. Milan Zelený, globální profesor systémů řízení a propagátor Soustavy řízení Baťa, světově uznávaný česko-americký ekonom
  • Rick Tumlinson, jeden z největších vesmírných vizionářů, propagátor osídlování sluneční soustavy

Přijďte, pokud:

  • Jste inovátory z oblasti startupů, firem, veřejné sféry, vědy a výzkumu
  • Podporujete inovace nebo inovacemi jakkoliv jinak žijete 

Více informací a kompletní program najdete na webu festivalu.

Detail akce


Ostatní akcePro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kdy :
Pátek 6.  května 2016 09:00 - 18:00

Místo konání :
kino Lucerna,
Vodičkova 704/36,
Česká republika

Detail akce

Další akce

Úterý 10.  května

Nápad roku: Šance na 300 tisíc a milionovou investici

Další šance pro dobré nápady je tady. Přihlaste se do 9. ročníku soutěže Vodafone Nápad roku 2016 a získejte 300 000 korun, pobyt v Silicon Valley nebo až 10milionovou investici pro svůj projekt.

Úterý 10.  května
09:00

Tip: Cesta k sebevědomému HR pro každou firmu

HR business partner není moderní název pro personalistu. Jak rozumět vývoji současného HR? Jaké jsou kompetence skutečného HR partnera? Inspirativní řečníci, praktické nástroje, silné příběhy a to vše zažijete na konferenci o lidských zdrojích v podání agentury Můj Personalista.

Středa 11.  května
17:00

Hodnotová propozice: srdce vašeho podnikání

Které potřeby trhu zůstávají neuspokojené? A jak to zjistit? Nemusíte mít křišťálovou kouli, můžete se naučit pracovat s nástrojem Value Proposition Design (VPD). Tato metoda se jednoduše zaměřuje na cíle či úkoly, které vaši zákazníci potřebují splnit. A vy jim v tom můžete pomoct.

Vždy o krok před konkurencí.
Všechny novinky se k vám dostanou jako k prvním.