#chcipodnikat: Předvánoční série podnikatelských seminářů

Máte podnikatelský nápad a nevíte si rady, jak začít s podnikáním? Nebo si chcete jen ověřit, jestli má váš projekt šanci uspět na trhu? Připravujeme pro vás 5denní kurz ze série #chcipodnikat pro všechny, kteří potřebují pomoci s rozjezdem vlastního byznysu. Po absolvování si odnesete odpovědi na všechny otázky spojené se začátky podnikání a taky jasně definovaný podnikatelský záměr a návod, jak s ním dál pracovat.

#chcipodnikat

Jedná se o sérii kurzů pro všechny, kteří již mají podnikatelský nápad, ale chtějí si ho nejprve ověřit, nebo si neví rady, jak své podnikání rozjet. Kurz se skládá z 5 seminářů a workshopů vedených konzultanty z JIC a je vhodný pro všechny typy projektů ve fázi nápadu. Účastník by měl absolvovat všechny části kurzu, aby si odnesl maximum.

Z kurzu si odnesete odpovědi na tyto otázky:

  • Chci vůbec podnikat? A chci podnikat s tímto konkrétním nápadem?
  • Co chci dělat?
  • Kdo bude můj zákazník? Jaký problém mu řeším?
  • Jakou hodnotu přináším zákazníkovi?
  • Je o můj produkt na trhu zájem? A jak vůbec trh pro můj produkt vypadá?
  • Umím produkt srozumitelně odprezentovat?

Vše, co se na kurzu naučíte, pak můžete použít pro jiný nápad nebo projekt v budoucnu.

Kdo se může přihlásit?

Kurz je určený pro všechny, kteří mají podnikatelský nápad, ale neví si rady, jak začít s podnikáním, nebo si chtějí jen ověřit, že má jejich projekt šanci uspět na trhu.

Harmonogram #chcipodnikat:

  • 1. den (3.12.): Představení projektů + Lean Canvas + sekundární průzkum trhu
  • 2. den (4.12.): Value Proposition (problém a hodnota)
  • 3. den (5.12.): Primární průzkum trhu
  • 4. den (10.12.): Finance + akční plán + trénink pitchů
  • 5. den (11.12.): Prezentace projektů + debata s hosty

*Kurz probíhá vždy odpoledne od 16:30 do 20 hodin.

Cena celého kurzu je 250 Kč

(po přijetí vaší přihlášky vám zašleme instrukce k platbě)

Kontakt

Máte nějaký dotaz nebo problém s přihlášením? Napište nám na dolezelova@jic.cz a my vám rádi odpovíme!

Lektoři

Kurz povedou konzultanti JIC a jejich hosté, kteří pomáhají začínajícím podnikatelům a startupům s rozjezdem podnikání. Těšit se můžete na Hanku Šudákovou, která několik let vedla mezinárodní akcelerátor JIC STARCUBE, Jakuba Bůška, s nímž absolvujete primární průzkum trhu, Lukáše Polického, který s vámi projde Value Proposition, a Lukáše Konečného, finanční manažera YSoft Ventures, který vám ukáže, jak dodat zákazníkovi skutečnou hodnotu.

  

Chci na akci

Akce JICPro začínající podnikatele

Kdy :
Pondělí 3. prosince 2018 16:30 - Úterý 11. prosince 2018 20:00

Místo konání :
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00

Kontaktní osoba

Hana Doleželová
dolezelova@jic.cz
+420 511 205 352

K registraci na akci potřebujete účet

S účtem JIC je přihlašování na akce rychlejší.

Přihlaste se ke svému účtu

Ještě nemáte účet? Založte si ho.

Další akce

Úterý 4. prosince
09:00

TIP: ICT 2018 Imagine Digital - Connect Europe

Digitální transformace letos ovládnou největší celoevropskou akci v oblasti ICT. Organizuje ji Evropská komise a v rámci rakouského předsednictví se uskuteční ve Vídni v termínu od 4. do 6. prosince 2018. Mimo konferenci, která představí hlavní iniciativy a směrování Evropy v oblasti digitálních technologií, má program ICT 2018 další komponenty: veletrh, mezinárodní networking a fórum pro startupy.

 

Středa 12. prosince
17:30

Vánoční StartupClub: Jak vybudovat silný brand

Jaký význam má dobře postavená strategie značky pro podnikání? Všechny startupisty, zakladatele značek a ty, kteří přichází na trh s novou službou či produktem, zveme na vánoční StartupClub s krotitelem brandů Markem Sabo. Ve středu 12. prosince se můžete těšit na přednášku doplněnou praktickými ukázkami. Po skončení pak na všechny čeká večerní networking s občerstvením.

Středa 23.  ledna
17:30

StartupClub: Marketingový výzkum v praxi

Data. Bez nich by to zkrátka nešlo. Vybudujte si svůj byznys na základě relevantních informací a vyhněte se tak neúspěchu a nepříjemným překvapením. Na lednové přednášce StartupClubu nám Martin Souček ze Survia ukáže, jak na praktický marketingový výzkum od plánování, přes realizaci až po analýzu dat a interpretaci.

Společně se podíváme nejen do oblasti průzkumů v marketingu, ale také v HR a produktovému vývoji. Naučíme se, jak realizovat kvalitativní i kvantitativní metody, a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak pro byznys využít pozorování, testy, experimenty a dotazníky.

Naše stránky používají soubory cookies. Informace o tom, co jsou soubory cookies a jak vyloučit jejich používání, naleznete zde. Ze souborů cookies vyčteme i některé informace o tom, jak naše stránky používáte a tyto informace nám slouží ke zlepšování a k vytváření statistik o užívání webu.

Byli bychom rádi, abychom s vámi zůstali v kontaktu i poté, co opustíte naše stránky. Proto vás žádáme o souhlas s předáním vašich údajů společnostem Facebook a Google s cílem zobrazení reklamy.

Zásady zpracování Prohlášení o užívání souborů cookies