BusinessClub: Jak využít rebranding ke změně celé organizace

Středa 25. září 2019 16.00–17.30
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatelePro zkušené podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Musilová
musilova@jic.cz
+420 601 075 211

Jakmile chcete změnit, jak vaše firma vystupuje, jaké má služby, byznys model nebo jak pracuje se svými lidmi, s největší pravděpodobností se setkáte s nevolí. Lidé nemají rádi změny a v podnikání to platí obzvlášť. Protože samotný JIC právě prochází změnou, na zářijový BusinessClub jsme pozvali Romana Hřebeckého z Pábení, odborníka na design thinking a change management. Ten nám na příkladech výrobní firmy, IT firmy a organizace veřejné služby ukáže, jaké nástroje včetně rebrandingu můžete použít, abyste ve své firmě překonali obavy a nechuť ze změny. Aby se nakonec změnili i ti, co žádnou změnu nechtěli. Ať už ve vaší firmě zůstanou, nebo půjdou o dům dál.

Po přednášce bude následovat neformální networking, kde se můžete řečníka zeptat na další otázky, které by vás k tématu zajímaly.

Co se naučíte?

  • Jak rozložit proměnu organizace na malé kroky, které tolik nebolí
  • Jaké metody a principy při rebrandingu využít
  • Jak obejít obavy ze změny a nechutě měnit se, na které ve firmě při rebrandingu narazíte
  • Že změnit chování svých týmů tak, aby souznělo s novou podobou, můžete jen na konkrétních projektech, kde jim dáte prostor všechno objevit
  • A že vnímat změnu značky jen jako novou fasádu starého domu je promarněná příležitost

Komu je akce určena?

  • Majitelům a manažerům, kteří by chtěli ve své firmě změnu, ale neví, jak na to
  • Všem, které zajímá téma rebrandingu a change managementu

Účast na akci je zdarma. Nezapomeňte se zaregistrovat.

Host

Roman Hřebecký

Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí. Roman vystudoval mediální studia a žurnalistiku na Masarykově univerzitě a skrze práci redaktora, copywritera a obsahového stratéga se propracoval až k oboru design thinking, kterému se aktuálně věnuje.