JIC ENTER: Jak na podnikatelskou misi a vizi, která vydrží?

Čtvrtek 26. března 2015
JIC INMEC
Purkyňova 649/127,
Brno-Medlánky, 612 00
Akce JICPro začínající podnikatele

Kontaktní
osoba

Hana Šudáková
sudakova@jic.cz
+420 511 205 316

Proč je důležité vědět, co váš byznys je a co není? Bez vize daleko nedohlédnete. Bez mise se tam nedostanete. Kdo jste a co děláte? Řekněte to jednou větou.

Zdá se, že už o svém podnikání víte všechno. Máte produkt, víte komu ho prodat i jakým způsobem. Dokážete stejně jistě říci, proč to vlastně děláte? Vize je jako maják na obzoru, díky kterému budete vždy vědět, kam směřujete. Na semináři JIC ENTER se dozvíte, proč byste si měli misi a vizi definovat hned na začátku podnikání a jak na to.

  • Seminář je určený pro začínající podnikatele s projektem (alespoň ve fázi nápadu)
  • Kapacita semináře je omezená a jenom pro registrované

Co všechno se na semináři naučíte?

  • Co je mise a vize?
  • Jaký je mezi nimi rozdíl?
  • Jak připravit podnikovou strategii?
  • Jak si v podnikání určit krátkodobé i dlouhodobé cíle?
  • Co je strategický positioning firmy a k čemu slouží?
  • Jaké emoce by měl vyvolávat váš brand?

Kdo seminář povede?

Miloš Sochor je šéf investičního fondu YSoft Ventures a konzultant. 10 let sbíral pracovní zkušenosti v USA – mimo jiné jako korporátní bankéř se zaměřením na startupy. Od roku 2009 vedl tým konzultantů na JIC, odkud přešel do úspěšné brněnské firmy YSoft. Zaměřuje se na strategický rozvoj byznysu.