Workshop: Nákupní chování klientů II.

15. 8. 2012

Chcete zdokonalit své obchodní schopnosti?

Reagujeme na pozitivní ohlas prvního workshopu s Milanem Pařilem „Jak při prodeji docílit maximální hodnoty pro zákazníka?" a přinášíme jeho účastníkům navazující seminář se zaměřením na porozumění a odhalování skrytých motivů.

  • Kdy: 15. srpna od 9:00 do 17:00
  • Kde: Jihomoravské inovační centrum, U Vodárny 2, Brno
  • Registrace: http://wsh-06-2012.takeplace.eu/cs
    Registrační poplatek je 500 Kč (bez DPH). Kapacita je pouze 15 míst! Pokud se na Vás nedostane, přihlaste se na waiting list u Lucie Brešové na bresova@jic.cz.

Co Vám workshop nabídne?

Navázání na úvodní workshop a základní principy tvorby hodnoty u klienta. Porozumění a prohloubení schopnosti vytvářet spolu s klientem nejefektivnější řešení. Zvládání náročných rozhovorů při vyjednávání- v prodeji. Prodej jako nepřetržitý proces prohlubování partnerství- okamžiky zisku a ztráty. Rozvinout schopnost vytvářet maximální zisk pro obě strany.

Ing. Milan Pařil, INPRAM a.s.

Zkušený trenér, kouč a instruktor outdoorových kurzů pro společnosti v režimu start-up až po nadnárodní korporace a veřejnou správu.  Nabízí individuální i skupinový koučink v oblasti rozvoje a motivace týmu. Zabývá se optimalizací a inovací vnitropodnikových procesů. Poskytuje podporu při certifikaci ISO s důrazem na efektivitu procesu z pohledu koncového zákazníka.

Harmonogram akce

09:00 - 10:00 Opakování, zkušenosti z obchodních jednání
10:00 - 12:30 Ledovec motivů - Předpokládání x porozumění
12:30 - 13:30 Oběd
13:30 - 15:00 Vedení vyjednávání a náročných rozhovorů GROW
15:00 - 17:00 Praktické sehrávky - řešení konkrétních situací se zpětnou vazbou

Registrace: http://wsh-06-2012.takeplace.eu/cs




« Zpět do kalendáře
Verze 1.4